Eerst doen, dan leren. Uitdagend en met plezier.
Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn
Leren en veranderen doen we middels ervaringen. Actieve deelname is effectiever dan kennisoverdracht en je doelgroep leert alleen als ze gemotiveerd zijn en het waarom begrijpen en steunen.
Of je nu 70-20-10 als uitgangspunt neemt, werkt volgens het Moments of need model of een andere leertheorie de basis vormt voor leren; steeds zul je erop uitkomen dat mensen zich het best ontwikkelen als ze doen
Actief aan de slag dus met de leerstof. Leren leuk maken, snappen waarom iets wel of juist niet werkt, kennis toepassen, experimenteren en opnieuw reflecteren.
Deze aanpak, geïnspireerd op Kolb's Cycle of experiential learning
Onze tooling mixed online met offline leren, wisselt het opdoen van inzichten en theoretische kennis af met oefenen in de praktijk en maakt het oefenen met vaardigheden leuk, inspirerend en meetbaar.
Omdat wij vinden dat élke organisatie de mogelijkheid moet hebben om Game-based Learning in te zetten hebben we software ontwikkeld die volledig aanpasbaar is aan doelgroep en leerdoel.
Zo kunnen we ook jou ondersteunen om leren leuker en effectiever te maken en je collega’s ondersteunen bij groei en duurzame gedragsverandering.