Samen met jou maken we leren leuker én effectiever
Gamification en Game-based Learning bereikbaar maken voor élke organisatie. Daar werken we iedere dag aan.
Getting the right stuff done, the right way at the right time. In een team waar projecten, productontwikkeling, game-design, contentontwikkeling en software development door elkaar lopen zorgt Maarten voor overzicht.
Maarten was lang operationeel eindverantwoordelijk bij AtHand en vervuld deze rol sinds Nov ’23 bij 4Growth. Met twintig jaar ervaring in het begeleiden van grootschalige producties in binnen- en buitenland weet Maarten exact waar kansen en risico’s liggen en wat ervoor nodig is om gamification succesvol in te zetten.
Na haar studie toegepaste psychologie was voor Lotte snel duidelijk dat ze werk wilde maken van haar fascinatie voor gedrag en gedragsverandering.
Bij AtHand was ze verantwoordelijk voor het opzetten en uitrollen van succesvolle gamification trajecten bij oa PwC, Achmea en het ministerie van BuZa. Bij 4Growth heeft ze deze ervaring verder uitgebouwd en helpt ze tal van organisaties om spelenderwijs leren te versnellen en te komen tot duurzame gedragsverandering.
Frank studeerde Game-Development aan de Breda University of Applied Science en ontwikkelde al snel een passie voor Game-based Learning. Hij vindt Games bouwen die mensen helpen met leren en veranderen nog gaver dan het ontwikkelen van gewone games.
Frank denkt niet in eenmalige producties maar in het ontwikkelen van tooling, die door veel partijen, vaak en flexibel kan worden ingezet. Als Lead Development bij InThere was hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de Game-toolkit, een digitale bouwdoos waarmee effectieve leer-games snel en tegen lage kosten gelanceerd kunnen worden. Kort na de oprichting van 4Growth werd InThere overgenomen en vormt deze Game-toolkit één van de pijlers van 4Growth’s Game-based Learning platform LearnStrike. Als co-founder geeft Frank leiding aan de 4Growth Game-studio.
Ooit opgeleid als gymleraar maakte Marcel als vroeg in zijn carrière de overstap naar het bedrijfsleven. Na diverse marketingfuncties bij telecommers richtte hij in 2003 AtHand op. Zijn ervaring uit de gymzaal bleek ook bij grote organisaties relevant: Mensen leren sneller en beter als je leren leuk maakt. Werk voor klanten als PwC, KPN, Vodafone en Ahold werd bekroond met oa de Dutch Game Award, NL E-learning Award en SAN Accent en toen Marcel in 2021 zijn aandelen AtHand verkocht werd het gamification platform van AtHand ingezet bij grote organisaties in maar liefst twaalf landen.
Marcel startte 4Growth om samen met zijn collega’s te kunnen werken aan zijn ultieme droom en doel: Élke organisatie moet leren leuker en effectiever kunnen maken met Game-based Learning en gamification.
4Growth’s art-wizzard Leon is een ware generalist en verantwoordelijk voor de vormgeving van 4Growth's diensten en games.
Naast zijn veelzijdigheid profiteren 4Growth’s klanten van Leons gestructureerde manier van werken die zorgt voor schaalbaarheid en de mogelijkheid snel te leveren tegen een aantrekkelijk tarief. Leon’s art-team wordt structureel ondersteunt door twee afstudeerstudenten game-design die hun afstudeerstage bij 4Growth afronden.
Na zijn studie game-design ontwikkelde Jeffrey zijn voorkeur voor Game-based Learning. Bij InThere ontwikkelde hij een set van gestandaardiseerde game-mechanics die op maat aanpasbaar zijn en die als micro-games voor een breed scala aan diensten en doelgroepen ingezet kunnen worden.
Bij 4Growth heeft hij deze werkwijze naar een volgend level getild en, binnen een jaar, zo’n 100 van deze uitdagende leergames voor uiteenlopende doelgroepen gelanceerd. Jeffrey’s game-designs combineren aantrekkelijke game-play met een meetbaar leereffect.
Leerdoelen, het waarom van de gewenste gedragsverandering en inspirerende verhaallijnen komen tot leven in de videoproducties van Vincent. Motivatie en inspiratie is maar deels rationeel. Je moet het voelen… is Vincent’s uitgangspunt.
Bij AtHand droegen zijn producties bij aan bekroningen met oa NL e-learning award, Dutch Game-award en een SAN-accent. Bij 4Growth helpt Vincent onze klanten bij het overbrengen van de leerboodschap op een wijze die niet alleen logisch is maar die de doelgroep motiveert en op het puntje van hun stoel zet.
Bij InThere was Dick verantwoordelijk voor back-end development. Bij de start van 4Growth was hij mede bedenker van 4Growth's unieke architectuur.
Een Laravel back-end omgeving, waar alle content, user en data-management plaatsvindt, een op maat aanpasbare front-end gekoppeld aan de 4Growth Game toolkit en app manager die draait op ’s werelds grootste game-engine Unity. Eén solide codebase die steeds weer voorzien wordt van updates en nieuwe functionaliteiten en op maat geconfigureerd kan worden voor alle 4Growth diensten, klanten en projecten.
Dick is mede-eigenaar van 4Growth partner Goedemiddag! Online Solutions. Met zijn team voegt hij elke week weer nieuwe functionaliteiten aan het 4Growth Platform toe.